Jun 12, 2010

salam satu basikal


Cincai..malas nak mengerak kan tetikus untuk melakar risalah di komputer riba,nak menaip memikir ayat pun benci. Ni semua di sebab kan aku terlalu leka melayari laman lucah. So, judul kali ni tak banyak beza. Seperti sedia maklum, kayuhan beramai ramai di sambut lagi.
Setiap bulan, hujung bulan, setiap akhir jumaat. aihh... Terpikir juga untuk melakukan sesuatu yang agak lain tapi bukan yang sangat aneh , bukan yang senang polis tembak mati nanti mase kayuhan. Zeezam pernah juga mencadang kan berbogel ketika kayuhan, Pidot cadangkan semua seragam memakai topeng ber wajah Ejump, ataupun ramai-ramai naik blue whale di kendong oleh Rat and yang agak sukar reramai memakai gigi palsu seakan gigi Cik Peng. Semua idea ni mustahil. So,i minta rakan taulan, sesiapa sahaja yang mempunyai sebarang idea bagi memeriah kan lagi sambutan kali ini, tolong kemukakan..idea u all tak kan di bayar okay. Ianya hanya boleh di nikamati dengan perkongsian kejayaan kelak.

10 comments:

  1. cam ghaser nak pijak-pijak si Robby nie pown hade gak *haih* ..nati ko.. :P

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. gigi gua?
    bongok nyer bedol!

    ReplyDelete
  5. aku lg suka konsep ROS, Berbaju putih. Arm band xperlu la kot. tp gigi palsu cik penk pon nice gak.

    ReplyDelete
  6. saya suka gigi cik penk!!!KAWAII!!!saya akan cuba untuk mencungkil gigi saya sendiri supaya kelihatan seperti gigi cik penk.

    ReplyDelete
  7. apa kata kita ride dalam sungai,sepanjang sungai kelang dan gombak.

    ReplyDelete
  8. buat la gigi macam aku...
    tdo malam ngingau nnti baru tau

    ReplyDelete
  9. bmx, basikal tua, 'g-punk' boleh ikut tak? hehe

    ReplyDelete